Hej hjärtan !


Här sitter jag och lyssnar på Ted Gärdestad och hans underbara låtar.
Kan ligga i sängen och bara lyssna på hans texter, blunda och fly från
verkligheten för en stund.


tisdagen idag ja, vaknade av värsta kacklade utanför mitt fönster ;O
gissa vad `?  en fucking tupp o hans jädrans skabbiga svara hönkompis ^^,
somnade tack och lov om igen och vaknade ngn gång vid middag.

Har legat i sängen hela dagen och jäst mig med cocacola och massa godis (A)
som jag nästan
höll på att spy av och druckit ett x antal glas av.^^,
tittat på Wipeout som är förövrigt så jäkla kul, framför allt Felix och Hans
kommentarer. Skrattade mig igenom hela programmet tack vare dem.
" Nu hoppar han med pungkulorna i mellangärdet " var en utav alla roliga
kommentarer de sa. Mh, ett flertal goda skratt fick jag vill jag lova!

De bler varken plugg eller solning idag!
Men en runda till
stan bler det iaf.
I skogen är stans traffik
fågelkvitter istället och det är därför jag föredrar att bo utanför stan =D

Känner mig fortfarande krasslig, är tung i huvudet och täppt i näsan.
Kan knappt andas med näsan, så få gå runt med öppen mun . . . Haha ne,
men nästan så är det faktiskt. Får hoppas på att förkylningen släpper och
tar sitt snorpack och drar till nästa vecka.

Nu ska jag iaf dra mig, har lite nytvättade kläder att klämma in
i garderoben, sen blir det sängen. Sov sött när ni tänkt för det, Lickielickie<3333


dom här konstiga sakerna kacklade utanför mitt fönster typ 5 i morse :O GAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0