tjosan i trosan (;

Hej allihopa! Hur är det med er?
Med mig själv är det bara topppen.
sitter hemma hos älskling och väntar på han ska träna klart.
 han kan vara beredd på massvis med pussar när han är back (a)
 miss u hun "/  HAH


Idag . . .

vaknade jag bredvid bby,hans översöta leende gjorde att de kändes som dagen bara skulle
bli så himla bra. och det blev den väl också. =D
vi stängde inne oss i rummet stort sett hela dagen. och efter massvis med tjat från kev
så blev de ica och var sin glass^^,
 du är min drog , när jag är med dig känns de som ja svävar.
glömmer bort alla bekymmer & besvär .bara glad att ja har  dig hos mig. .
du är bäst. du vet de va?
 med dig kan jag vara mig själv och samtidigt känna mig omtyckt.
tycker om dig sjukt mkt hjärtat <3


Igår . . .

Dagen kan vi skippa. blir mkt och skriva. men var på center syd med älsklingen & mami.
massamys. där vi bland annat såg måns zelmerlöf sjunga ett par låtar.
helt okej faktikst. upp mot kvällen drog jag och älskling hem till honom.
vi gick till ngn fotbolls plan där folk hade samlats.
var tänkt att de skulle grillas och spelas fotboll där . men vi såg inte bollen,så de sket sig^^,


efter en stund  vid planen begar vi oss hemåt igen . satt oss och snackade om allt
 och inget.mös ner oss med film  och sen blev vi så trötta att vi stängde filmen  i halva och såg resten i
morse.
"the butterfly effect" hette den . inte för jag förstod filmen , men stuntsamma^^,
 


Nu ska jag dra mig, vi hörs !
Ha en bra dag, Lickielickie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0