till er som är så förbannat utseende fixerade ...

För Susan Boyle, 48, var
sången ett sätt att fly undan vardagen
med mobbande klasskompisar och                                                                
 svårigheter i skolan.

Efter ett ensamt liv är hon nu på väg
att bli en superstjärna i Storbritannien.

- Jag trodde inte att jag var duktig
nog, säger hon.



Det var i säsongspremiären av brittiska
"Talang" - "Britain's got talent" - i
 lördags som ungmön från den skotska
landsbygden slog juryn, publiken och tv-
tittarna med häpnad.


Fick syrebrist
Ingen hade förväntat sig att hon skulle
kunna sjunga på riktigt, och folk rördes
till tårar av hennes version av "I dreamed
 a dream"
från musikalen "Les Misérables".

I en intervju med Sunday Mirror
berättar Susan att hon på grund av
syrebrist vid födseln kämpade med
 inlärningsproblem i skolan och hon
retades för sitt rufsiga hår. När hon var
 fem år upptäckte hon att hon kunde
sjunga och det har hon gjort sedan dess
 - utan att någon fått höra henne.

- Min mamma älskade "Britain's got
talent" och ville att jag skulle ställa upp,
 men jag tyckte inte att jag var duktig
nog, säger hon.



"Jag tar små steg"
Det var inte förrän efter moderns död
2007 som hon lyckades samla tillräckligt
med mod för att söka, en satsning som
 gav resultat.

- Jag har haft ett möte med Simon
Cowell och Sony BMG men jag kan inte
 säga så mycket om det. Det är tidigt
ännu och jag tar små steg.

Susan berättar öppenhjärtigt att hon
aldrig haft någon pojkvän. Hon har aldrig
 ens blivit kysst.

- Jag har aldrig varit nära en puss på
kinden. Mina föräldrar ville inte att jag
skulle dejta. Jag antar att jag har
accepterat att det aldrig kommer att
hända, säger Susan som dock sörjer en
sak:

- Jag älskar barn och hade tyckt om att få vara mamma




 det är helt sjukt vad man får gåshud , från första tonen och man vill absolut inte sluta lyssna. hennes röst är något unikt verkligen.
men som sagt , folk är för utseende fixerade. ser man inte ut som "alla andra " så  kan man tydligen ingenting.
 inte för folk säger de rakt ut men de märks att många tänker så. " herre gud hon/han ser ut som skit ofta hon/han kan sjunga" . den här sköna kvinnan Susan Boyle  är ett levande bevis på att man kan se lite risig ut men ändå ha en jävla röst och en underbar talang.

syns tydligt på videon att folk hånar henne ordentligt. och det är just för hennes utseende. själv tycker jag bara det är töntigt.
 men de är klart man  gjort samma sak ngngång. SuSan Boyle ÄGER.
 har nog sett de här klippet 15-20 gånger nu . och det är lika bra varje gång.. blir tårögd på riktigt asså . så bra är de .
 så jag tycker ni ska se klippet här under och  verkligen tänka efter innan ni dömmer utsidan.
för Boyles insida är hur skön som helst .och det tror jag många fler där ute har.
ÄLSKAR hennes "dans" i början .  :)


 http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY



avslutar med en söt bild på stjärnan , som jag VET kommer bli stor  =D


Kommentarer
Postat av: Elle

Hon är underbar!!!

2010-11-08 @ 13:52:55
URL: http://elleeeeeeeee.blogspot.com/
Postat av: Elle

Helt underbar text, du är helt amazing du med!

Tyvärr så funkar inte länken.

2010-11-08 @ 14:41:27
URL: http://elleeeeeeeee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0