lm the perfect person to entertain myself

Destiny child och Beyonce spelas ur mina högtalare.
Ju mer jag höjer volymen, ju mer ökar min lust.
Adrenalinet sprider sig runt i kroppen som tickande bomber.
När de exploderar går det inte att hejda mig själv, mina
ögon kommer lysa av lust lika stark som en laser och min kropp
kommer röra sig i takt med musiken och smeka sig med noterna.
Jag blundar från verkligheten och när jag öppnar mina ögon igen
är jag i en helt annan värld, min egna! Mitt lilla rum blir hela
min värld, där fantasin flödar som rinnande vatten och atmospfären
är magisk och luften fuktig. Mina andetag blir tyngre och jag flåsar,
svetten rinner längs min panna och jag njuter för varje sekund.
Mina lösa kläder klistar sig mot huden och jag höjer volymen
ännu mer. Jag lever i en dagdröm, vill inte kastas ut tillbaka
till verkligheten, vill inte att ruset ska stelna, så jag fort-
sätter tills mina ben värker och kraften studsar iväg med ljud-
vågorna. Det närmare sig nu, jag ger allt in i det sista och
efteråt ligger jag raklång på golvet med världens största leende.


http://www.youtube.com/watch?v=1TCusUPNINE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Elilmemyself%2Ecom%2F&feature=player_embedded

Ni kan väl ana vad jag ska ta och göra nu? ;)


Lickielickie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0