Kaos i tystnad!




Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er.
Med mig själv är det bra, lite trött bara . . .

Vet inte riktigt vad jag skriva, suttit här ett bra tag och bara
stirrat på skärmen och funderat på vad jag kan skriva om .
Men det är en rad andra tankar och funderingar som tränger sig förbi och förlamar mitt andra tänkande. KEV till exempel:$ gooosh  I miss u hun:(
 Dem rader jag skrivit
hitills har tagit,
jag vet inte hur länge. Känns som timmar och min hjärna är verkligen tom på rika ideèr till er.
Som ett rullband som hackat upp sig eller något liknande! Drack äppelljucie för en stund sen och eftersmaken smakade
som öl. Jag känner även en lukt av brownie, fastän vi inte har det hemma.
Jag är säkert omedvetet sugen på det, min mage har övertalat min näsa
att göra så jag känner doften utav den goda chokladbiten, göra så att jag åker till statiol och köper en kartong, för att sen
 lägga  in en bit i micron på 60 sekunder och se hur den steks och nästan smälter därinne och för att
tillslut få en härlig smakupplevelse som kan likna en orgsam fast i en ätbar form.
Kan även liknas vid som ett chips, första chipset, sen är du fast.
 Du vill bara ha mer och mer. Jag misstänker starkt att det är något på chipsen som gör att man
näst intill blir beronde. För jag kan då inte fan ta ett och sen nöja mig med ett. Det slutar med hela påsen i mina fall, haha!

Jag vet inte vad jag håller på med! Hjärnan är halvt avstängd, ideèr är slut, men fortfarande producerar jag ord och
fingarna jobbar för fullt på skrivbordet. Effektiva som myror är dem.
Behöver inte ens titta ner på skrivbordet för att se vart bokstäverna ligger, jag skriver helt atoumatiskt, som en robot.
Jag har programmerat in bokstäverna i fingerkänslan så jag vet nästan vart de ligger. Orsaken till detta är för mycket tid framför
datorn under många år. Nä, jag kommer ingen vart med detta inlägg.

Ska ta och  . . . vet inte ens själv.
Vi hörs säkert inatt eller något. Lickielickie <3


Kommentarer
Postat av: RodiN

Fyfan va nice du är!:D heeeelt sjuuk!

2009-08-03 @ 18:46:04
Postat av: Magid_@ho......

kan man få ditt nr??

2009-08-05 @ 00:10:55
Postat av: clas

FAN vad du är snygg bruden det är det som man gilar med tjejer dom ska vara snygg som du <3

2009-08-13 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0