In the middle of the night




 

Häromdagen (natten) när jag låg och vred på mig i sängen för att
hitta skönaste sovställning hörde jag ett kraffsande och nästan gnälligt ljud
från golvet. Tände lampan och såg till min stora förvåning en halv människokropp.
Tja, den var väl inte bokstavligt halv, utan den andra halvan låg under sängen.


Började skratta och drog JEn i benet. Jag började skratta när jag märkte de var jennifer och  bara tittade på henne.
Hon stirrade tillbaka på mig och gav ifrån sig ett gnälligt ljud som
i "Hjälp mig då!" Jag böjde mig ner och tittade under sängen, såg att där
låg hennes ena strumpa . haha fyfan va kul de var ^^.


- Se vilken jävel hon är!

Låg och studerade henne en stund och skrattade för mig själv.
Var precis påväg att släcka lampan och återgå till mitt letande av sovställningar
när jag hörde en duns. Suckade och tittade vad hon nu hade för sig.
Såg att hon låg och tittade rakt ner i golvet, böjde fram och såg att där låg
strumpan. Sedan tittade hon på mig med blänkande ögon och ville att jag
skulle ta upp den. Jag försökte låta allvarlig och säga att nu räcker det,
men självklart brast jag i skratt när jag såg hennes min. Tog upp den och sa att nu
får hon behärska sig ifall hon vill ligga i sängen. Sen pussade jag henne på pannan
och innan jag släckte lampan sneglade jag på henne och såg att nu tog hon hand om den bättre.
låg och kramade om strumpan hela natten. den flickan är nte som alla andra (:



Haha, den sparven, mitt hjärta!
Älskar dig pärlan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0