Hey Hun`s =D

Allt bra med er ? Med mig själv är de, jag vet inte,

Glad, fundersam , orolig, ja .. lite mixad på alla känslor,

Fast mest glad. Just varit ute på en två timmars runda med jennifer .

Sjukt mysigt. Fast jag kanske inte är rätt person att ut och gå långa rundoor med.

 

 

Idag …

 

Vaknade vid  kvart i sex , rätt tidig .men jag var tvungen eftersom jag skulle till läkarn hemma i eslöv halv nio.

Pappasen hämtade mig vid stationen klockan åtta.

Och då hade han gjort smoothie till frukost J  ( banan, jordguvv och hallon ) smarrigt !

Jag avnjöt min smoothie. Nästan lika god som den såg ut. Nej skämtade , sugergod verkligen . mumma (y)

 

 

Efter läkarn blev de hem och packa , sen båstad och skitskola igen:/

Nu till kvällen blev det en skön strandrunda med jennifer .

Solen steker verkligen ordentligt och både jag och min kropp har saknat den heta känslan.

 

 Mina ögon börjar käänna av fucking pollen nu så de blir sängen , vi hörs ..

Ha de KANON bäst , lickielickie <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0