Hej hjärtan!


Hur är det med alla idag? Med mig själv är det helt okej, lite blandartat.
Lite avsky mixat med glädje, fundersamhet och lättnad. Mestadels lättnad.
Jag har kommit till en punkt att när jag ser dig blir jag illamående.
Skrattar och skakar på huvudet när jag tänker på det.
Du har varken sårat eller gjort mig illa, du var bara dig själv
och den personen tänker jag ta avstånd från.
Det finns inga ursäkter för hur du är, it`s just how you are.
Vi har gått från och tillbaka till varandra, men den här gången
går jag .och jag har inga planer på att vända om igen.

och nej de här handlar inte om någon kille. för jag har redan världens underbaraste <3
och kan inte förklara med ord hur lycklig jag är för de.


Ja, där fick jag hjärtat lättat! haha . Vad har hänt idag?
Jag  cyklade in till stan och tränade, jag bokade även tid
för klippning. På hemvägen stannade jag vid ÖB där jag köpte godis och sockervadd på burk, hur jäkla gott som helst.

 åkte hem och beslagtog soffan och tog på rollen som softpotatis.
Tiden rann iväg och efter ett tag   kände jag  att det var dags att värma upp datastolen som väntat på mig
 hela dan och ja, här sitter jag nu.

Men inte länge till, för nu har känslorna ändrats sig och
är sugna på en dusch, likaså jag. Men vi hörs lite senare under kvällen.
Lickielickie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0