God förmiddag

Här sitter jag och får absolut ingenting gjort.
Att det kan vara så ansträngande att åka till båstad.
Jag vägrar ta tåget, är inte på folk humör och gå är allt för långt haha,
Inte har jag duschat heller, funderar på om jag ska göra det före jag drar,
 Haha höjden av lathet, men idag vill jag bara vara hemma, för mig själv.

Sitter här och tittar för skojs skull på lite gamla bilder.
och funderar som ett svin på att kanske dra in och pierca naveln. sjukt sugen på de igen..
Fast  får vänta tills efter stockholm resan iaf, måste vara lite ekonomisk
tills vi drar så jag har några pengar att leva på däruppe. Men efter resan
blir det nog dags för navelpiercingen. Har jag haft på huvudet ett bra tag!
eller kasnke tungan?  äsh vi får se (: ngt av de iaf..

Nähe, ska väl ta och röra på mig!
När jag kommer hem ska ja bara slänga mig på sängen och läsa en go bok :)
ikv skriver jag ett lite längre och smaskigare inlägg , just nu hinner jag inte för pappsen kallar.
Tills dess får ni ha en fin måndagsförmiddag, Lickielicike <3





bjuder på en ganska gammal bild ^^, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt var du där ju :) puss Mathias =)

2009-07-24 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0